Information

Att Tänka På!

Att tänka på!

Ät inte en större mängd mat två timmar innan passet.

Drick ej precis innan eller under pass.

Vi tränar i bekväma kläder och barfota.

Enligt tradition duschar man inte direkt efter passet då nyttiga salter och mineraler kan tas upp av huden igen. Duscha eller tvätta gärna av dig innan passet för allas trevnad.

Tänk också på att tvätta din matta regelbundet och yoga i rena kläder.

Håll ytorna runt mattorna rena.

Kläder i omklädningsrum, värdesaker i korgarna inne i salen.

Mattor finns för utlåning till nybörjargrupper. Fortsättningsgrupper kan köpa kvalitetsmattor i vår butik.

Enligt tradition praktiserar man ej under mensens tre första

dagar, du kan utöva ditt pass dessa dagar men ta det lite lugnare och undvik de inverterande ställningarna.

Berätta om du är gravid, då vissa övningar inte ska utföras. Vi utövar heller inte asanas graviditetens 12 första veckor.

Känn alltid in dagsformen på din kropp, tag ansvar och pressa dig ej för hårt,

all träning sker på eget ansvar.

Du kan alltid sitta/ligga i en viloposition, göra det du

känner att kroppen behöver ”just idag”

Ha inga krav på prestation

&

glöm inte bort att ha kul

:o))

Tags:

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!